Service. Bereikbaarheid. Persoonlijk contact. Dat is de Bdata. 
Veel ICT bedrijven roepen het, maar wij maken het ook echt waar. vraag maar aan onze klanten.

Wij weten als geen ander hoe vervelend het is als u uw werk niet kunt doen. U wilt bij storingen aan uw ICT omgeving zo snel mogelijk worden geholpen.

Bdata heeft altijd capaciteit over om calamiteiten op te vangen. Zo zit er tijdens kantoortijden altijd 1 engineer op kantoor, en is er bijna altijd 1 engineer bezig met werkzaamheden welke per direct kunnen worden afgebroken. (bijvoorbeeld regulier systeembeheer). Mocht er zich dus een calamiteit voordoen met uw server of netwerk, dan is er altijd een engineer die u direct van dienst kan zijn. Dit kan middels remote ondersteuning of een bezoek op locatie.  

Om de zelfde reden krijgt u bij Bdata ook altijd de mobiele telefoonnummers van onze engineers. Zo kunt u doorgaans direct de juiste persoon bereiken.

Bij Bdata bent u geen nummer. Wij hebben geen support-website waarop u moet inloggen om een ticket aan te maken en waarvan u geautomatiseerde mailtjes krijgt. U kunt onze engineers gewoon bellen of mailen. Wij kennen onze klanten, en onze klanten kennen ons!

meer weten? bel ons op  0570-611540 of vul het contactformulier in

 

Bdata ICT Solutions BV

Zutphenseweg 42
7211 ED Eefde

Postbus 132
7400 AC Deventer

t 0570 - 611 540
info@bdata.nl

BTW NL812998145B01
KVK 08123975

Download hier onze algemene voorwaarden

Bdata is SWYX Silver Partner

ICTwaarborg

wij leiden vakmensen op

TM Partner Program Bronze Logo 150331